Arkiv | 23 september, 2017

Femte

Idag började jag med Orgalutranet. Det betyder två sprutor per kväll.
En med injektor, inga problem. Sedan en som är en förfylld liten spruta. Den var otäck. Det var liksom segt att sticka in den för nålen var lite tjockare.

Idag har jag känt mig lite yrslig och ibland vagt illamående. Känner mig fortfarande svullen om magen. Liksom öm. Inget underligt.

Något annat som dykt upp är finnar. Tre stycken på en gång när jag inte brukar ha några alls. Något händer iallafall i kroppen.

Måndag är det kontroll… hoppas det ser bra ut. Är inte riktigt säker på hur de tänkt med Orgalutranet eftersom det är så svårt att få tag på. Om jag ska fortsätta till v. 40 måste jag få ett nytt recept som jag kan beställa leverans av redan på måndag så jag får det på fredag. OM det finns Orgalutran någon annanstans i Sverige.